joi, 11 noiembrie 2010

Sa tragem de zi s-o lungim, zic!

Am venit rupta de munca intr-o casa care avea si ea nevoie de ceva munca. Muncesc mult, sunt intinsa ca o rama. Intre timp alerg. Alerg intre servicii, caminul lui Matei, sala de sport, casa. Aseara deci am pus un status pe mess: "cine stie cum se poate lungi o zi, e invitat sa ma contacteze". Asa ca am fost contactata: Ovidiu, care e in Franta, mi-a spus ca acolo e ora 20, sa trag o fuga, imi ofera o ora in plus. Cumnata mea, in viteza si ea, mama de 3 copii activi, imi zice ca ea e in cautari de ceva Canada, deci ea pare-se ca are nevoie de si mai mult timp decat mine. 10 ore e decalajul de fus orar?... O prietena mi-a spus ca daca nu pot s-o lungesc, macar s-o fac lata. :D
Solutii misto, dar pana la urma m-am trezit azi de dimineata, la ora 6 si am inceput sa frec baia. Asta a fost solutia mea. La 7.30 deja ne imbracam si plecam spre camin. La 8 spre Moinesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu